هاست وردپرس

ساخت وبلاگ

101 نکته سریع و کاربردی SEO که بسیار زیاد هستند

بهبود برای قطعات ویژه ، جستجوی صوتی ، و این فقط آغاز است!

"سلام به Google ، تعداد لیست های فهرست بندی شده صوتی از بیت های موجود منشأ می شوند؟" پاسخ مناسب: حدود 80٪. در صورتی که سایت شما نباشد ، این رقیب شماست. با بهبود جستجوی صوتی آشنا شوید و 3 URL را به صورت رایگان امروز با استفاده از ابزار ویژه برجسته + ابزار ما تقویت کنید.

هاست وردپرس...
ما را در سایت هاست وردپرس دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کامران تختی wp-hosting بازدید : 160 تاريخ : دوشنبه 5 اسفند 1398 ساعت: 11:24

بسیاری از موارد در حوزه بهبود وب سایت تغییر کرده است.

به هر صورت ممکن است ، برخی از معیارهای اصلی بدون تغییر باقی بمانند.

به عنوان مثال ، تمرکز روی کلمات کلیدی با تنها برنامه بهبود رتبه های طبیعی ، هرگز با ابزارهای جستجوی وب کار نمی کند ، اما به هر حال عبارات کلیدی هنوز اساسی هستند.

هاست وردپرس...
ما را در سایت هاست وردپرس دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کامران تختی wp-hosting بازدید : 181 تاريخ : دوشنبه 5 اسفند 1398 ساعت: 11:48

سفر یکی از متمرکزترین نقاط عمودی است.

مارک های مسافرتی مستقیماً و همچنین با تعداد زیادی از برنامه های مختلف عمل برای مشتریان مشابه رقابت می کنند.

هاست وردپرس...
ما را در سایت هاست وردپرس دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کامران تختی wp-hosting بازدید : 215 تاريخ : دوشنبه 5 اسفند 1398 ساعت: 11:51

SFTP چیست؟
در پاسخ به پرسش SFTP چیست؟ بایستی گفت SFTP (پروتکل انتقال فایل SSH ، همچنین با نام امن FTP خوانده می شود) یک رویکرد رایج برای انتقال ایمن پرونده ها بر روی سیستم های دور است. SFTP به عنوان افزونه پروتکل Secure Shell (SSH) مدل 2.zero به منظور افزایش توانایی های انتقال فایل پایدار ، تغییر یافته است. SFTP از پذیرش اسناد ، سوئیچ اسناد ، و گزارش عملکردهای مدیریت بدون مجوزهای دستور یا واقعیت پشتیبانی می کند. در عوض ، هر دو واقعیت و دستورات بطور ویژه رمزگذاری شده و به صورت بسته های باینری با فرمت خاص از طریق یک اتصال امن ، استفاده از SSH منتقل می شوند.

هاست وردپرس...
ما را در سایت هاست وردپرس دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کامران تختی wp-hosting بازدید : 185 تاريخ : جمعه 4 بهمن 1398 ساعت: 22:34

سرور اختصاصی چیست

وقتی زمان انتخاب فرم مناسب میزبانی خالص برای خواسته های شما فرا رسید ، می خواهید تعدادی از گزینه های دیگر را برای تایپ کردن داشته باشید. اگر مبتدی هستید که روش ساختن یک وب سایت را یاد می گیرید ، پس میزبانی وب سایت اشتراکی برای دستیابی است.

 

هاست وردپرس...
ما را در سایت هاست وردپرس دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کامران تختی wp-hosting بازدید : 193 تاريخ : جمعه 4 بهمن 1398 ساعت: 22:56

اولین اقدامات برای راه اندازی سایت اینترنتی رویایی بررسی ثبت دامنه شما تصمیم گیری در مورد تماس وب سایت و سپس پیدا کردن یک برنامه میزبانی وب مناسب است. با این حال ، انتخاب یک دامنه مناسب می تواند روشی طولانی باشد.

شما نامهای دامنه طوفان مغزی را  طی کرده اید ، ابزارهای الهام بخش منطقه ای استثنایی را امتحان کرده اید ، دیر یا زود درست آن را مشاهده کرده اید. شما برای بررسی ثبت دامنه و خرید دامنه خود می روید و می بینید که قبلاً ثبت شده است.

 

 

 

هاست وردپرس...
ما را در سایت هاست وردپرس دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کامران تختی wp-hosting بازدید : 179 تاريخ : جمعه 4 بهمن 1398 ساعت: 22:18

آیا می خواهید بدانید که چگونه می توانید ترافیک خود را گسترش داده و رتبه های بالاتری را برای معاملاتی که می تواند معاملات و درآمد بیشتری برای سایت شما ایجاد کند ، کسب کنید؟ در آن مرحله شما باید همه چیز را برای فکر کردن در مورد سئو و انتخاب یک متخصص سئو انتخاب کنید.

هاست وردپرس...
ما را در سایت هاست وردپرس دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کامران تختی wp-hosting بازدید : 271 تاريخ : دوشنبه 5 اسفند 1398 ساعت: 11:36

سرور مجازی میکروتیک چیست؟

Bgocloud و VPS در هنگام مهارت ، تجربه و قابلیت اعتماد به نفس قابل تسهیل هستند. راه دور سرور مجازی میکروتیک می باشد با استفاده از رابط وب برای وضعیت خود ما از در vps شما استفاده کرده را معرفی می کنیم. اسم بده منطقه مسکونی آنچه در هنگام ساخت موقعیت مکانی از راه دور  نامگذاری می کنید. dns رایگان یا داده شده.تعریف رایگان دگان 10 اعتبار رایگان.. dns رایگان یا داده شده توسط isp شما.

هاست وردپرس...
ما را در سایت هاست وردپرس دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کامران تختی wp-hosting بازدید : 187 تاريخ : چهارشنبه 25 دی 1398 ساعت: 12:29

به شرطی که نام فضایی را ثبت کرده باشید ، به احتمال زیاد فکرهایی راجع به ثبت دامنه احتمالاً نمی دانید از کجا شروع کنید. با انتخاب من چند گزینه را انتخاب کنید که ممکن است برای شما و تجارت شما باشد. (من بیش از یک شرط می بندم که تمام خصوصیات ثبت دامنه لازم را داشته باشد.)


شما نام فضایی را ثبت کرده اید. در اینجا 4 روش مختلف برای استفاده از آن آورده شده است.

چیزی دیگر به اسم فضا نسبت به سایت ها وجود دارد - شما می توانید چنین موارد بسیار بیشتری را انجام دهید (اما سایت واقعاً قابل توجه است).

هاست وردپرس...
ما را در سایت هاست وردپرس دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کامران تختی wp-hosting بازدید : 205 تاريخ : جمعه 4 بهمن 1398 ساعت: 22:51

Robots.txt یک وب سایت ضبط کتاب است که مدیر وب سایت ها برای آموزش روبات های وب (معمولاً روبات های خزنده وب) نحوه چیدن صفحات در سایتشان را آموزش می دهند. رکورد robots.txt قطعه ای از کنوانسیون اجتناب از روبات ها (REP) است ، مجموعه ای از معیارهای وب که نحوه چیدن روبات ها به وب ، دسترسی و تشکیل پرونده را هدایت می کند و آن ماده را در اختیار مشتری قرار می دهد. REP علاوه بر این دستورات مانند روبات های متا را نیز شامل می شود ، دقیقاً به عنوان مسیر صفحه ، فرعی و یا سایت درمورد نحوه برخورد با فهرست های وب با پیوندها ، (به عنوان مثال "دنبال کردن" یا "nofollow").

هاست وردپرس...
ما را در سایت هاست وردپرس دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کامران تختی wp-hosting بازدید : 182 تاريخ : دوشنبه 5 اسفند 1398 ساعت: 11:44

میزبانی ارزان (اشتراکی) یکی از راههای مقرون به صرفه برای راه اندازی وب سایت خرید هاست ودامین به صورت آنلاین و بخشی از دنیای مجازی است. اما با این وجود رقابت سختی که پیش می رود ، هنوز هم می تواند باورنکردنی ارزان تر بماند. با این وجود ، مشکل ارزان قیمت این است که ممکن است خدمات کم کیفیت نیز باشند. این می تواند مورد دریافت آنچه برای شما پرداخت می شود باشد.

میزبان وب فن آوری ها و خدمات لازم را برای مشاهده و دسترسی به وب سایت به صورت آنلاین فراهم می کند. بسته به سرورهای مورد استفاده در هاستینگ ، خدمات هاستینگ یا مشترک یا اختصاصی هستند. اولی جایی است که چندین وب سایت بر روی یک سرور میزبانی می شوند ، در حالی که دومی جایی است که یک سرور به یک وب سایت اختصاص داده شده است.

هاست وردپرس...
ما را در سایت هاست وردپرس دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کامران تختی wp-hosting بازدید : 180 تاريخ : جمعه 4 بهمن 1398 ساعت: 22:29

توافق نامه سطح خدمات (SLA) سطح خدماتی را که از یک بازرگان پیش بینی می کنید مشخص می کند ، و اندازه گیری هایی را که توسط آن تخمین زده می شود خدمات را گسترش می دهد ، دقیقاً همانگونه که درمانها یا مجازات ها در سطح خدمات انجام نمی شود. این یک بخش اساسی از هر قرارداد فروش نوآوری است.

 

sla چیست؟ SLA ها بخش اساسی هر قرارداد فروش مجدد توزیع و نوآوری است. خواسته های پست قبلی برای نوع و کیفیت خدمات ،  در صورت برآورده نشدن نیازها ، علاج می کند.

 

در زیر پاسخ به سوالات اساسی درباره SLA و نکاتی درباره چگونگی ایجاد سازمان می تواند SLA های موفقیت آمیز را با فروشندگان و همدستان خود ایجاد کند.

هاست وردپرس...
ما را در سایت هاست وردپرس دنبال می کنید

برچسب : service,level agreement, نویسنده : کامران تختی wp-hosting بازدید : 151 تاريخ : دوشنبه 30 دی 1398 ساعت: 15:33

CDN چیست؟

یک ترتیب انتقال مواد (CDN) به جمع آوری سرورهایی که برای انتقال سریع محتوای اینترنت همکاری می کنند ، اشاره دارد. CDN تبادل سریع مزایای مورد نیاز برای انباشت محتوای اینترنتی شامل صفحات HTML ، اسناد جاوا اسکریپت ، قالب ها ، تصاویر و ضبط را در نظر می گیرد. گستردگی ادارات CDN در حال پیشرفت است و امروزه بیشتر ترافیک وب از طریق CDN ها انجام می شود .

هاست وردپرس...
ما را در سایت هاست وردپرس دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کامران تختی wp-hosting بازدید : 138 تاريخ : چهارشنبه 25 دی 1398 ساعت: 12:35

در بازار آنلاین رقابتی امروز گزینه های بسیار ارزان برای طراحی و ساخت وب سایت موجود است. این که آیا این امر از طریق خارج کردن کار به هند یا فیلیپین ، استفاده از قالب های آنلاین رایگان ، استفاده از هاست وب سایت رایگان یا استخدام شرکتی که در زمینه ایجاد طراحی وب سایت ارزان قیمت تخصص دارد ، خطراتی را شامل می شود که در نهایت می تواند برای هر شغلی فوق العاده پر هزینه باشد. زیرا آنها خطر زیان مالی و همچنین از دست دادن مشتری را به دلیل یک طراحی وب سایت ارزان ناکافی در معرض خطر قرار می دهند.

اگر راه حل طراحی وب سایت ​ قیمت را در نظر می گیرید ، برخی از عواملی که باید در نظر بگیرند عبارتند از:

تجربه ی کاربر

قابلیت استفاده و دسترسی به وب به صورت دستی به دست می آید و برای موفقیت هر طراحی وب سایت ارزان بسیار مهم است. کاربران انتظار دارند که با پیوندهای واضح و طراحی بصری ، پیمایش در وب سایت آسان باشد. کاربران وب معلول انتظار دارند توضیحات تصویر توسط یک صفحه نمایش قابل خواندن و همچنین گزینه تغییر اندازه متن یا رنگ پس زمینه در صورت لزوم باشد. این ویژگی ها معمولاً استفاده از سایت را برای بازدید کنندگان غیر معلول نیز آسان تر می کند.

با این حال ، این ویژگی هایی است که وب سایت های کم هزینه اغلب فاقد آن هستند. طرح های ارزان قیمت روی اصول اولیه تمرکز دارند و می توانند به طرز بدبختی در ایجاد سایت قابل استفاده و دسترسی داشته باشند. تصاویر انتخاب شده برای سایت ممکن است از کیفیت ضعیف و یا حتی نقض کپی رایت برخوردار باشد ، و یک طراحی کلی ضعیف از اهداف هر طراحی وب سایت ارزان خدشه دار می شود.

 

 

هاست وردپرس...
ما را در سایت هاست وردپرس دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کامران تختی wp-hosting بازدید : 148 تاريخ : جمعه 4 بهمن 1398 ساعت: 22:41

در طی سالهای اخیر ، تعداد زیادی از مناطق سطح بالا و معمولی جدید (gTLDs) وجود داشته است. شما اینها را به نام های نامگذاری شده ، .co ،ثبت دامنه tld جمع آوری و بسیاری دیگر مشاهده می کنید. از زمان شروع یک سازمان تسهیل کننده ، من مشتریانی غیرقابل محاسبه راجع به این موضوع سؤال کردم و به چه دلیلی تعداد قابل توجهی از این مناطق جدید و جذاب در دسترس هستند. من انتخاب کردم که به کارآفرینان و افراد بازرگان اجازه می دهم آنچه را که در حوزه مناطق اتفاق می افتد درک کنند.

 

هاست وردپرس...
ما را در سایت هاست وردپرس دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کامران تختی wp-hosting بازدید : 146 تاريخ : سه شنبه 17 دی 1398 ساعت: 16:48

علیرغم اینکه استقرار پیوندهای خارجی بیش از 10 سال است که مبادله شده است ، بدیهی است که هنوز هم اندازه سرسختی در اطراف آن وجود دارد.

هاست وردپرس...
ما را در سایت هاست وردپرس دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کامران تختی wp-hosting بازدید : 152 تاريخ : يکشنبه 20 بهمن 1398 ساعت: 1:56